Література


Виконані завдання надсилайте на 
ел.пошту lenagoman75@gmail.com 
або в мессенджер на Facebook
 Зарубіжна література 8 клас

Тема. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського тбароко та їхні здобутки.

             

Д/з Опрацювати матеріал підручника ст. 230-233, дати відповіді на запитання ст.233


Тема. Iз лiрики європейського бароко. Джонн Дон. "Священнi сонети "(19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттiв лiричного героя. Символiка. Поеична мова.
Опрацюйте презентацію, виконайте завдання.

                

13.03.20
Тема. Iсторичнi умови,фiлософське та естетичнi пiдгрунтя класицизму як художнього напряму.
Опрацюйте презентацію, вивчіть основні поняття теми

                 

             
17.03.20       Прочитайте скорочено "Тартюф" Мольєра, опрацюйте презентацiю

                 
Виконайте завдання, подані в презнтації

20.03.20
Тема. Мольєр."Міщанин-шляхтич". Мольєр-майстер класицистичної комедії.Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
Опрацюйте презентацію, виконайте завдання, подані в презентації

                  
Виконайте домашнє завдання, подане в презентації


31.03.20  Тема.Історія створення комедії "Міщанин -шляхтич".Тематика і проблематика твору,його загальнолюдське значення.
1. Перегляньте відеоурок

                

2. Перегляньте відео

                

3.   Повторіть за підручником ст. 193-213
4. Запишіть у зошит:
Комедія - драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири викриваються негативні суспільні та побутові явища, розкривається смішне в навколишній дійсності.
5. Опрацюйте матеріали та виконайте завдання

1)

2) https://naurok.com.ua/test/moler-mischanin---shlyahtich-63686.html

6. Відправте фотозвіт

03.04.20 Тема.Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич"
1. Перегляньте відео за посиланням

             

2. Опрацюйте матеріал

            

з. Вивчіть терміни і поняття уроку. Заповніть талицю Елвермана

             

07.04.20 Тема Розвиток мовлення.(письмово) Сутність морального уроку, утіленого митцем засобами комедії.
Напишіть висловлювання за поданою темою (бажано у Word документі), надішліть вчителю на перевірку.
Д/з Повторити значення термінів сатира, сатирична розповідь, гумор, іронія, антитеза. Знайти засоби комічного у творі

10.04.20. Тема. Мольєр."Міщанин-шляхтич".Засоби комічного
1. Опрацюйте матеріал відеоуроку

           

2. Дати відповідь на запитання: Які корисні для життя істини можна здобути, прочитавши комедію Мольєра? Результати надіслати вчителю
Д/з Повторити матеріал теми "Бароко. Класицизм". Підготуватися до контрольної роботи.

14.04.20 Контрольна робота .Бароко.Класицизм.
Виконайте завдання за посиланням https://forms.gle/2gY1JhjuMDU5rkfVA
Термін виконання до 18.04.20

17.04.20. Тема. Антуан де Сент-Екзюпері. Маленький принц. Філософський зміст твору.
1. перегляньте буктрейлер

             
2. Опрацюйте матеріал уроку

             
3. Прочитайте "Маленький принц" ст 262-270
Д/з Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/a-de-sent-ekzyuperi-malenkiy-princ-3743.html

21.04.20 тема. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц"
1. Опрацюйте матеріал уроку

             
Д/з.Виконайте завдання https://learningapps.org/3341644?fbclid=IwAR240VKYXVgIgW_UuTdDPT4QBQAmvaQRAp007AHyMEZJZO4nBOtd_4xRea0
Результати надішліть вчителю

24.04.20 Тема. Ричард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття.
1. Опрацюйте матеріал уроку

           
2. Виконайте завдання

           
Результати надішліть вчителю на ел. пошту або в мессенджер

28.04.20 Тема.Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан
1.Опрацюте матеріал уроку

           

2. Виконайте завдання https://naurok.com.ua/test/richard-bah-povist-pritcha-chayka-dzhonatan-livingston-5379.html
3. Зробіть записи у зошити https://drive.google.com/open?id=17O1e3XZdR2lmyXDxXcyC5J3wjFd0rO_8
Д/з  Випишіть з тексту твору цитати, які можуть бути мотиваційними в твоєму житті (3-5 цитат).

05.05.20 Тема. Художній конфлікт і можливість його подалання. Ознаки притчі у творі.
1.Опрацюйте матеріал уроку
             

Д/з Написати твір-мініатюру: «Чи живе в моїм серці чайка?»

08.05.20 Тема. Барбара Космовська. "Буба", "Буба:мертвий сезон". Художній світ Б.Космовської.
1. Опрацюйте матеріал

              

2. Прочитайте "Буба" скорочено
https://dovidka.biz.ua/buba-barbara-kosmovska-skorocheno/
Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/barbara-kosmovska-buba-8827.html

12.05.20 Тема. Барбара Космовська . "Буба:мертвий сезон". Батьки-діти, діди-онуки."
1. Прочитайте скорочено  "Буба мертвий сезон "
https://dovidka.biz.ua/buba-mertvyi-sezon-skorocheno/
2. Опрацюйте матеріал уроку

            
Д/з Складіть анкету-характеристику Буби

15.05.20 Тема. Ідея поваги й любові до людини.Сімейні цінності у творі
1. Опрацюйте матеріал уроку

          
2 Визначити особливості гумору у творі.
Д/з Повторити творчість Антуана де Сент_Екзюпері, Ричарда Баха, Барбари Космовської

19.05.20

22.05.20 Контрольна робота Література ХХ-ХХІ ст
Виконайте контрольну роботу за посиланням https://forms.gle/HBoQBQDdyxCgMw1PA

26.05.20 Тема. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
Виконайте завдання

              

                         Українська література 8 клас

12.03 Тема. Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Образи Славка Беркути, Юлька Ващука.

             


16.03.20 Тема. Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Образи Стефка Вуса та Лілі Теслюк.

               

 19.03.20
Тема. Ніна Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі

               


Напишіть есе у документі Word, відправте на перевірку вчителю.

30.03.20  Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути" Особливості композиції твору
1. Перегляньте матеріал уроку

               
Д/з Скласти уявний монолог Славка Беркути, не сказаний батькам


02.04.20 8 Тема. Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути".
1. Перегляньте буктрейлер "Шпага Славка Беркути"Ніни Бічуї

               

2. Опрацюйте пам`ятку виразного читання

               

 підготуйте виразне читання уривку повісті "Суд" на ст. 237
3. Виконайте тести за посиланням
 https://naurok.com.ua/test/nina-bichuya-shpaga-slavka-berkuti-2688.html ,
результати надішліть вчителю
4. Повторіть творчість О.Довженка та Ніни Бічуї, підготуйтеся до контрольної роботи.

06.04.20 Котрольна робота . З української прози (за творчістю О.Довженка, Н.Бічуї)
Контрольний твір. Напиши твір-роздум про:
- необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями) або
про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).
    Роботу оформлюйте у документі Word та надішліть вчителю.
Не забувайте про Кодекс доброчесності. Термін виконання до 10.04.20.
Д/з Підготувати повідомлення про Володимира Дрозда

09.04.20 Тема. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало". Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення.
1. Перегляньте буктрейлер

               
2. Прочитайте у підручнику твір ст.245-251
3.Опрацюйте матеріал уроку

               
4. Виконайте завдання у зошиті
https://drive.google.com/open?id=1_d-bHpRVr8LL_qIWMS5m-G-yc8IIbi1l
Д/з Складіть своє закінчення оповідання «Білий кінь Шептало».

13.04.20 Тема.Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало".Проблема людини в суспільстві, її знеособлення.
Опрацюйте матеріал уроку

             
2. Складіть психологічне гроно до образу Шептала і Степана
Д/з Напишіть висловлювання "Чи справді Шептало був білим конем у душі?"

16.04.20. Тема Позакласне читання Іван Сенченко .Повість "Діамантовий берег"
Опрацюйте матеріал

                
Виконайте тести , результати надішліть вчителю https://naurok.com.ua/test/diamantoviy-bereg-i-senchenko-172017.html

23.04.20 Тема.Юрій Винничук. "Місце для дракона"-повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"
1. Перегляньте буктрейлер

             
2.Опрацюйте матеріал уроку

               
3. Прочитайте розділ І-ІІІ "Місце для дракона"ст.258-262
Складіть асоціативний кущ "Людяність справжня і фальшива".
Результати надіслати вчителю у месенджер або на ел. пошту lenagoman75@gmail.com

27.04.20 Тема. Юрій Винничук. "Місце для дракона". Парадокс: дракон Грицько-поет і християнин
1. Дочитати повість-казку до кінця
2. Опрацювати матеріал презентації

              

Д/з Складіть анкету дракона Грицька

             

04.05.20 Тема. Юрій Винничук. "Місце для дракона". Проблематика твору: роздуми про добро і  зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
1. Опрацюйте матеріал презентації, складіть сенкан до одного з героїв повісті-казки

             

Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/yuriy-vinnichuk-misce-dlya-drakona-problematika-tvoru-rozdumi-pro-dobro-i-zlo-virnist-i-zradu-docilnist-samopozhertvi-167497.html

07.05.20 Тема. Урок літератури рідного краю . Твори поетів-земляків
1. Опрацюйте  матеріал "Запоріжжя поетичне"

                

2. Опрацйте матеріал http://yak-prosto.com/yak-pisati-vidguk-po-virsha/
Напишіть відгук на одну з поезій поетів Запорізького краю

14.05.20 Тема. Валентин Чеиермс. "Вітька+Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про життя і пригоди школярів: про дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення
1. Опрацюйте матеріал уроку

               
Прочитати .повість скорочено https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10461

18.05.20 Тема. Валентин Чемерис "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання". Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.

             

Д/з Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/valentin-chemeris-vitka-galya-abo-povist-pro-pershe-kohannya-7597.html

21.05.20 Тема. Валентин Чемерис "Вітька +Галя, або Повість про перше кохання". Характерисика образів Вітька, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
1. Опрацювати матеріал уроку

               
Д/з Повторити вивчений матеріал, підготуватися до  контрольної роботи

25.05.20 Контрольна робота . З української прози. Український гумор.
Виконайте контрольну роботу

                 

Фото результату надіслати вчителю в месенджері або на ел. пошту lenagoman75@gmail.com
Термін виконання до 27.05.20

                         Зарубіжна література 10 клас 

Тема. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ- початку ХХ ст. Шарль Бодлер."Квіти зла"
1. Опраюйте матеріал

               

2. Познайомтеся з біографією Ш.Бодлера, його творчістю

               
Д/з Орацювати матеріал підручника ст204-208, зробити ідейно-художній аналіз поезій “Відповідності”,“Вечорова гармонія”Написати твір-есе “Що я відкривдля себе, читаючи поезію«Альбатрос» Шарля Бодлера?”

18.03.20
Тема. Теоретичнi засади й художнi вiдкриття поезii французького символiзму.Взаємодiя символiзму й iмпресiонiзму.


              

Поль Верлен. Естетичнi погляди поета у вiршi "Поетичне мистецтво".Зображення пейзажiв природи i душi в "Осiннiй пiснi" Сугестивнiсть, музичнiсть, живописнiсть твору.

Познайомтесь із творчим шляхом Поля Верлена

              

01.04.20
Тема Артюр Рембо.Художнє новаторство А.Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті "Голосівки". Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія"
1. Перегляньте матеріал за посиланням

              

               

2. Зробити ідейно-художній аналіз віршів «Голосівки», «Моя циганерія» (1 на вибір), надіслати вчителю (с.226-227), надіслати вчителю
3. Пройти тестування за посиланням
 https://vseosvita.ua/test/sharl-bodler-pol-verlen-artiur-rembo-13763.html,
 результати надіслати у вигляді фото або скріну

08.04.20 РМ. Аналітичне дослідження поезій Ш. Бодлера, П.Верлена, А. Рембо
Опрацюйте матеріал уроку
http://boguslav-vpusp.net.ua/images/Fotos-2020/14_17_Bodler-Rembo.pdf
 Д/з Виконайте завдання 8,9 письмово, фото надішліть вчителю.

15.04.20 Тема. Зміни в драматургії на межі ХІХ- ХХ ст.

                 

Д/з Дослідіть, наскільки популярні в сучасному театрі й кіно твори «нової драми». Підготуйте повідомлення на цю тему й розмістіть його в соціальних мережах.


22.04.20 Тема. Моріс Метерлінк. "Синій птах" М. Метерлінк як теоретик і практик "нової драми". Концепція символістського театру.

                

Прочитати твір "Синій птах" Моріса Метерлінка
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/moris-meterlink-siniy-ptah-124.html. Результати надіслати в месенджер або на почту lenagoman75@gmail.com

29.04.20.Тема. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв язків у драмі-феєрії "Синій птах". Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів.Трактування фіналу.

                

                
Повторити теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці". "Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст."

06.05.20 Контрольна робота "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці". "Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст."
https://forms.gle/FWGpD6Vocnu83xrT8
Термін виконання до 13 травня

13.05.20. Тема Паоло Коельо. "Алхімік". Значення творчості П.Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік2. Поняття своя доля", "призначення", "мрія душі", "смисл існування"
1. Опрацювати матеріал https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/paulo-koelo-alhimik.html
2. Прочитати "Алхімік" ст.261-278 підручника
3.Виконати онлайн тести https://naurok.com.ua/test/paulo-koelyo-alhimik-6603.html

20.05.20 Тема . Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі
1. Опрацюйте матеріал

           

Д\з Дайте відповідь на запитання: "Що відкрив для мене роман "Алхімік" Паоло Коельйо?"


          Українська література 10 клас

12.03 Тема. Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадянська і політична діяльність. Перший український науково- фантастичний роман "Сонячна машина" Поєднання в новелі "Момент" дійсності та філософського підтексту.

                 


                  

 Поєднання в новелі "Момент" реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту
                 

                 

16.03.20
Контрольна робота. Модерна українська проза (за творчiстю В.Стефаника, В.Винниченка)

                      
Виконайте завдання у документі Word, надішліть вчителю на перевірку

19.03.20
Тема. Альманах "З-над хмар і долин", угрупування "Молода муза"- зв`язок із зарубіжною літературою, "нова" драма на межі століть.

                      

Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці

.                   
Опрацюйте матеріал презентацій та підручника ст.205-210, складіть хронологічну таблицю життєвого шляху Лесі Українки.

30.03.20 Тема. Збірка "На крилах пісень", її висока оцінка І.Франком.Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. "Contraspemspero" як світоглядна деклорація сильної, вольової особистості.

Перегляньте відео

                   
Опрацюйте матеріал відео

                     

Опрацювати матеріал підручника ст.212-215, вивчити напам`ять "Contraspemspero"

02.04.20 Тема.Призначення поета і поезії, мужності ліричної героїні, автобіографічні мотиви. "Слово, чому ти не твердая криця?
Прослухате вірш

                    

Опрацюйте матеріал підручника ст.215-216
Зробіть ідейно-художній аналіз поезії.

06.04.20 Тема.Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети. "Мріє, не зрадь". Зображення повені людських почуттів у вірші "Стояла я і слухала весну..."
Перегляньте відео

                  

                  

Опрацюйте матеріал підручника ст.216-218, зробіть ідейно-художній аналіз одієї з поезій.
Читати драму-феєрію "Лісова пісня"

09.04.20
Тема. Драма-феєрія "Лісова пісня". Фольклорно-міфологічна основа.Символічність образів Мавки і дядька Лева-уособлення духовності і краси .Мати Лукаша й Килина-антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша.
Опрацюйте матеріал презентацій


                

                

2. Виконайте тести
https://naurok.com.ua/test/drama-feeriya-lisova-pisnya-4020.html
3. Д/з Підготувати повідомлення на тему: "Образи природи (лісові мешканці, фантастична сила). Виписати цитати до образу Лісовика і образу-символу верби.


13.04.20 Тема.Природа  ілюдина у  творі . Неоромантичне ствердження духовної сутності, її творчих можливостей.
Опрацюйте матеріал презентації

               
та
             
Д/з На основі опрацьованого відповісти на питання: що єднає образ Мавки з Лесею Українкою?
16.04.20. Тема. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки і Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості твору

            
Д/з Виконати онлайн тести, результати надіслати вчителю https://naurok.com.ua/test/lesya-ukra-nka-lisova-pisnya-8034.html

 23.04.20 Тема. РЗМ Складання фанфіків (на матеріалі твору Лесі Українки "Лісова пісня")
1 Опрацюйте матеріал
 https://drive.google.com/open?id=1CPwVt4OU8uT7Z86928CRMYRynxZSaISu
2. ознайомтеся з прикладом

            

Створіть власний фанфік на матеріалі твору Лесі Українки "Лісова пісня". Результати надішліть вчителю

27.04.20 Контрольна робота Образне слово поетичного модернізму (за творчістю Лесі Українки)
https://onlinetestpad.com/ua/test/103268-tvorch%D1%96st-les%D1%96-ukrainki
Виконайте тестування, результати надішлість у вигляді фото або скріну у мессенджер або ел. пошту
lenagoman75@gmail.com
Термін виконання до 30.04.20 
Вірш напам`ять "Contraspemspero": надіслати відео вчителю

30.04.20 Тема. Микола Вороний. Коротко про життя ітворчість, багатогранну діяльність митця. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії "Блакитна панна". Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень "Інфанта"
1. Опрацюйте біографію письменника

            
2. Опрацюйте матеріал

            

Д/з Вивчити напам ять вірш "Блакитна панна". Відео запису надіслати вчителю на ел. пошту.

07.05.20 Тема.Олександр Олесь. Коротко про життя і творчість , світоглядні переконання митця. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості("З журбою радість обнялась")
1. Опрацюйте матеріал уроку

           
 Виконайте тести https://naurok.com.ua/test/oleksandr-oles-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-339732.html

14.05.20 тема."Чари ночі"-перлина інтимної лірики української поезії.Експресивне висловлювання патріотичних почуттів. "О слово рідне! Орле скутий!"
1. Опрацюйте матеріал з 4.40 хвилини відео

           

Вивчити напам ять "Чари ночі".Відео надіслати вчителю на ел. пошту lenagoman75@gmail.com

18.05.20 Тема.Драматичний етюд "По дорозі в казку". Дорога в казку - символ духовних поривань до кращого життя . Маса, гурт  людей і їх провідник. Лідер-сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.
1. Опрацюйте матеріал уроку

             

Д/з Повторити вивчений матеріал, підготуватися до контрольної роботи

21.05.20 Контрольна робота Образне словопоетичного модернізму (За творчістю М.Вороного та О.Олеся)
Виконайте контрольну роботу за посиланням  https://forms.gle/vBcBeTWAQdsFE9sr7
Термін виконання до 25.05.20

25.05.20 Тема. РЗМ Твір-рздум "Чи легко бути лідером? (за поемою "Мойсей" І.Франка та етюдом "По дорозі в казку" О.Олеся)
Складіть висловлювання по темі, фото результату надішліть вчителю

29.05.20 Тема Узагальнення та систематизація вивченого



8 комментариев: