Українська мова


Опрацьовані матеріали відправляйте alyona981@ukr.net 
8 клас

Тема. Відокремлені означення.
Перегляньте відео за посиланням

         

та виконайте завдання https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/separated_parts_of_the_sentence.html

19.03.2020
Тема: Відокремлені означення. Створення висловлення-роздуму «Кого із сучасників я вважаю успішною людиною» з використанням відокремлених означень
         

Як правильно написати власне висловлення ви дізнаєтеся переглянувши відео
https://naurok.ua/student/blog/yak-pravilno-pisati-vlasne-vislovlennya-na-zno-2020
Створіть висловлення-роздум на тему: "Кого із сучасників я вважаю успішною людиною?" з використанням відокремлених означень. Запишіть у зошит, сфотографуйте та пришліть на е-mail alyona981@ukr.net

07.04 Тема. Відокремлені прикладки

     
         

      
09.04.2020
Тема: Відокремлені обставини.
       

Тема. Відокремлені додатки

      

16.04.2020
      
21.04.2020
Тема: Відокремлені уточнюючі члени речення.

     



23.04.2020
Контрольна робота
Речення з відокремленими членами
- Виконайте 12 тестових завдань https://forms.gle/hq15KA8jDHQAPaRD7


28.04.2020
Тема: Ускладнене речення (розбір ускладненого речення).
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.youtube.com/watch?v=sP5w_xOoX0Y
2. Пограйте в гру «Перший мільйон» https://learningapps.org/1768635
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
3. Зробіть синтактичний розбір речення за зразком (схема у підручнику на сторінці 252)
Треба жити кожним днем, не відкладаючи на потім. (В. Крищенко)
Запишіть у зошит, сфотографуйте та пришліть на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання - до 30 квітня

30.04.2020
Контрольний твір
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.funpic.me/watch?v=Apy6UHbTs5Q
2. Робота з пам’яткою «Як працювати над твором-описом пам’ятки історії та культури»
ПАМ'ЯТКА
1. Уважно розглянь зображення пам’ятки історії та культури.
2. Знайди інформацію про те, хто й коли створив пам’ятку.
3. Знайди легенди та перекази, пов’язані з історією пам’ятки.
4. Склади орієнтовний план тексту-опису за схемою:
I. Вступ. Повідомлення про пам’ятку, її місцезнаходження, коротка історія створення.
II. Основна частина (опис).
III. Кінцівка. Оцінка пам’ятки (чим запам’яталася, що в ній вразило) або роздум (чому її необхідно берегти).
Напишіть твір-опис пам’ятки історії та культури одного з історичних місць України в художньому стилі.
Обсяг твору не менше 1 сторінки. Писати розбірливо, сфотографувати, так, щоб було добре видно написане, надсилати на пошту alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 5 травня

05.05.2020
Тема: Повторення. Словосполучення й речення.
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.youtube.com/watch?v=Rl6CPvZtkc4
2. Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/1743174
https://learningapps.org/1665718
https://learningapps.org/2056350
https://learningapps.org/1742227
https://learningapps.org/1676391
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання - до 8 травня

07.05.2020
Тема: Повторення. Види речень. Розділові знаки в кінці речень.
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.youtube.com/watch?v=D41UT8Nbzbg
2. Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/1660395
https://learningapps.org/1701580
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання - до 10 травня

12.05.2020
Тема: Повторення. Головні й другорядні члени речення.
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.youtube.com/watch?v=_A0OZ7U2JCw
https://www.youtube.com/watch?v=0lxXZZGjZIA
2. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/1931561
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання - до 16 травня

8 клас 
14.05.2020
Тема: Повторення. Види односкладних речень. Повні й неповні речення.
1. Перегляньте матеріали до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=HOHfA3N-QVU
https://www.youtube.com/watch?v=OI1q29MSy58 
2. Виконайте інтерактивні вправи: 
https://learningapps.org/1955239
https://learningapps.org/1652636
https://learningapps.org/2119068
Фото/скрин сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net


Термін виконання - до 19 травня


8 клас
19.05.2020
Підсумкова контрольна робота
Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильний, на Вашу думку.

https://forms.gle/Y78A8U69R1fyT4QL9 10 клас

Тема . Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників. Параграф 48.
Перегляньте відео за посиланням

         

         

та виконайте тестові завдання онлайн
https://onlinetestpad.com/ua/test/86922-testi-іmennik

Тема . Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників. Параграф 48.
Перегляньте відео за посиланням

        

 
        

та виконайте тестові завдання онлайн https://onlinetestpad.com/ua/test/86922-testi-іmennik

06.04.2020
Тема: Написання не, ні з різними частинами мови
Опрацюйте матеріал
 https://drive.google.com/open?id=1UuMRwNLtRBhHxpSOSyDIqtghXJ8NCdOm
Термін виконання - 8 квітня
Перегляньте матеріали до уроку

            

та додаткове відео

            

Опрацювавши матеріал, виконайте тестові завдання (ви зразу зможете побачити кількість набраних вами балів та перевірити свої знання)
  https://forms.gle/tHhbqR1KJVfSiYim6
Термін виконання 10 класу - 8 квітня

08.04.2020
Тема: Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка та інші)
              

              

13.04.20 
             



15.04.2020
Тема: Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх
1. Перегляньте матеріали до уроку
            
2. Виконайте творче завдання: створити власне меню. Дві позиції: десерти, напої. До кожної страви дібрати прикметники, які б рекламували її та робили якомога привабливішою.

22.04.2020
Тема: Іменники, що мають форму лише множини або однини

          

 27.04.2020
Тема: Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.youtube.com/watch?v=D8TZ8PZ_kNQ
2. Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/2340993
https://learningapps.org/1696385
Фото/скрин сторінок з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 29 квітня

29.04.2020
10 клас
Контрольне есе
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=DPRe--jhskA&feature=emb_logo
та презентацію https://drive.google.com/file/d/1QVBeB02Lpj1qBerXqGyZZDuAYWwliAfl/view?usp=sharing
2. Напишіть у зошитах есе на одну з тем, запропонованих у презентації.
Фото сторінки з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

04.05.2020
Тема: Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку.
1. Перегляньте матеріали до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=QCPMD3xdo9E
2. Виконайте інтерактивну вправу
https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/nouns_ends_II_case_masculine%20_singular.html
Фото/скрин сторінок з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 6 травня

06.05.2020
Тема: Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням.
1. Перегляньте матеріали до уроку https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI
2. Виконайте інтерактивну вправу https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/case_endings_of_nouns.html
Фото/скрин сторінок з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net
Термін виконання – до 10 травня

13.05.2020
Тема: Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка, іменників знахідного відмінка; місцевого відмінка роднини і множини.
1. Перегляньте матеріали до уроку:
https://www.youtube.com/watch?v=s-DlqFhiiCc
https://www.youtube.com/watch?v=D8TZ8PZ_kNQ
2. Виконайте вправу
► Запишіть речення, розкриваючи дужки, визначте відмінок цих іменників, зосередивши увагу на їх закінченнях.
1. Дарованому (кінь) в зуби не заглядають. 2. Лихо (вовк) — зачинили його межи вівці. 3. Всякому (овоч) свій час. 4. Хто (вітер) служить, тому димом платять. 5. Дай (серце) волю, заведе в неволю. 6. Чого не може громада, того й (козак) зась. 7. Незваному (гість) місце за дверима.
Фото/скрин сторінок з результатом виконання завдання надсилайте на е-mail alyona981@ukr.net

10 клас
18.05.2020
Підсумкова контрольна робота
Завдання 1-11 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильний, на Вашу думку.
12-те завдання. Запишіть речення. Вставте пропущені букви.
https://forms.gle/rMLA24YNxrL2GMMx8

6 комментариев: